خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/01/21 - 17:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
موسوی‌جرف خبر داد:

تصویب افزایش توان اعتباری بانک‌ها بعد از بودجه 90

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که کار رسیدگی به طرح افزایش توان اعتباری بانک‌ها و حمایت از تولید در این کمیسیون تمام شده است، گفت: گزارش نهایی این کمیسیون درباره این طرح بعد از تصویب لایحه بودجه سال جاری در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود.


"سیدعلی موسوی‌جرف" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) ، با بیان این که کار رسیدگی به طرح افزایش توان اعتباری بانک‌ها و حمایت از تولید در کمیسیون اقتصادی تمام شده است، تصریح کرد: رأی‌گیری برای تصویب این طرح در این کمیسیون بعد از رسیدگی به مطالبه‌های بانکی شرکت‌های ورشکسته در این طرح انجام می‌شود.



نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش نهایی کمیسیون اقتصادی درباره طرح افزایش توان اعتباری بانک‌ها و حمایت از تولید بعد از تصویب لایحه بودجه سال 90 کشور در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود.



وی با بیان این که رسیدگی به مشکل سازمان لیزینگ کشور در دستور کار نشست امروز این کمیسیون بود، افزود: مشکل اصلی سازمان لیزینگ کشور مسائل مالیاتی این سازمان است.



عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که برای ارزش افزوده سازمان لیزینگ باید مانند ارزش افزوده بانک‌ها رفتار شود، اظهار کرد: باید در نشست‌هایی که در بانک مرکزی و سازمان امور مالیاتی برگزار می‌شود، مشکل سازمان لیزینگ کشور برطرف شود.



کار رسیدگی به طرح افزایش توان اعتباری بانک‌ها و حمایت از تولید که 10 ماده دارد که از اواخر سال گذشته در کمیسیون اقتصادی مجلس آغاز شده است و گزارش نهایی این کمیسیون درباره این طرح پس از تصویب لایحه بودجه سال 90 کشور در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود.

  • کد خبر : 42864
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار