خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/20 - 11:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
کریمی فیروزجایی

تصمیم برای ادغام آموزش پزشکی در وزارت علوم عجولانه است

**عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس معتقد است تصمیم برای ادغام آموزش پزشکی وزارت بهداشت در وزارت علوم همانند تصمیم انحلال دانشگاه علوم پزشکی ایران عجولانه و غیر کارشناسانه است.

"علی کریمی فیروزجایی" در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت ادغام آموزش پزشکی وزارت بهداشت در وزارت علوم را اقدامی عجولانه دانست و گفت: معتقدیم نظام آموزشی کشور باید منسجم و متمرکز باشد اما در شرایط فعلی که زیر ساخت های این ادغام مهیا نیست نظام پزشکی و حوزه درمان را با مشکل مواجه می کند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هرگونه تصمیم گیری شتاب زده به ضرر نظام آموزشی و پزشکی کشور است یادآور شد:این تصمیم همانند تصمیم انحلال دانشگاه علوم پزشکی ایران غیر کارشناسی است و آموزش دانشجویان پزشکی را دچار مشکل می کند.

وی تصریح کرد: درست است که کلیه امور آموزشی و تکنولوژی و فناوری کشور باید در کنار هم قرار گیرد تا سیاست گذاری و مدیریت آن یکپارجه تر باشد اما این یکپارچه شدن مدیریت باید در درازمدت صورت گیرد.

وی خاطر نشان ساخت:در حال حاظر بخش قابل توجهی از آموزش دانشجویان پزشکی در بیمارستان ها  انجام می شود و جدا کردن آموزش پزشکی از وزارت بهداشت امکان آموزش عملی را از دانشجویان پزشکی می گیرد.

  • کد خبر : 37609
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار