خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/03 - 19:10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
قادری خبر داد:

تشکیل کمیته چهار نفره برای بررسی طرح نفت و گاز در کمیسیون برنامه و بودجه

**عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات با اشاره به بررسی طرح نفت و گاز در کمیسیون گفت: جهت بررسی جزییات این طرح کمیته چهار نفره تشکیل شد.

"جعفر قادری" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به جلسه امروز عصر کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد: پیش از این کلیات طرح نفت و گاز در کمیسیون برنامه به رای گذاشته شد که امروز نمایندگان برای بررسی جزییات آن خواهان تشکیل کمیته چهارنفره شدند.

نماینده مردم شیراز ادامه داد: جمشید انصاری، قسیم عثمانی، مهدی مفتح و اینجانب برای بررسی جزییات طرح نفت و گاز انتخاب شدیم تا پس از نتیجه گیری، به کمیسیون گزارش دهیم.

به گفته این نماینده، طرح استفساریه جز"الف" بند 7 ماده واحده قانون بودجه سال 1389 که سوالی در خصوص رعایت قانون مدیریت خدمات کشوری در افزایش حقوق‌ها است در کمیسیون برنامه و بودجه مورد بررسی قرار گرفت.

قادری تصریح کرد: در نهایت اعضای کمیسیون اعلام کردند برای افزایش حقوق باید قانون مدیریت خدمات کشوری رعایت شود.

وی با بیان اینکه طرح اصلاح جز ب بند 9 قانون بودجه سال 89 نیز مورد بررسی قرار گرفت، توضیح داد: این جز در ارتباط با بودجه حوادث غیر مترقبه بود که با توجه به اینکه 2 ماه تا پایان سال مانده است، نمایندگان از بررسی بند 9 قانون بودجه 89  صرف نظر کردند.

جعفری به ارائه گزارش کمیته تفریغ بودجه سال 87 در جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه اشاره کرد و گفت: این کمیته خلاصه ای از گزارش خود ارائه کرد و اعضای کمیسیون ایرادهایی بر این گزارش وارد کردند که مقرر شد پس از در نظر گرفتن این نکات، در اولین فرصت گزارش تفریغ بودجه سال 87 در کمیسیون برنامه و بودجه ارائه شود.

این نماینده افزود: همچنین مقرر شد گزارش تفریغ بودجه سال 88 که اطلاعات آن به مجلس ارسال شده است با قالب گزارش تفریغ سال 87 تنظیم و در اختیار کمیسیون برنامه و بودجه قرار گیرد.

  • کد خبر : 36363
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار