خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/01/21 - 17:12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
اقبال محمدی خبر داد:

تشکیل کمیته بررسی لایحه جامع خاک در کمیسیون کشاورزی

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس از آغاز بررسی لایحه جامع خاک در این کمیسیون خبر داد و گفت: در نشست امروز کلیات این لایحه به رأی گذاشته نشد و اعضای کمیسیون تصمیم گرفتند برای بررسی بیشتر این لایحه، کمیته‌ای ویژه تشکیل دهند.


اقبال محمدی در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) از تشکیل کمیته بررسی لایحه جامع منابع خاک کشور در نشست امروز (یکشنبه 21 فروردین) خبر داد و گفت: این کمیته به ریاست عیسی جعفری نماینده مردم کبودرآهنگ و بهار مسئولیت دارد با همکاری نهادهای مربوط به این لایحه ظرف مدت دو ماه تمامی مسائل کارشناسی مربوط به این لایحه را بررسی کند و به اطلاع اعضای کمیسیون کشاورزی برساند.



نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان این که در نشست امروز این کمیسیون برای کلیات لایحه جامع خاک رأی‌گیری نشد، گفت: نمایندگان حاضر در کمیسیون کشاورزی با توجه به نیاز این لایحه به بررسی کارشناسی بیشتر درباره کلیات این لایحه 30 ماده‌ای رأی‌گیری نکردند و این موضوع به اعلام نظر کمیته تخصصی بررسی این لایحه موکول شد.



عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس اظهار امیدواری کرد نتیجه‌های بررسی کمیته لایحه جامع خاک ظرف مدت دو ماه آینده به کمیسیون کشاورزی ارائه شود و ظرف مدت سه ماه آینده نیز در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گیرد.



کمیته بررسی لایحه جامع خاک به ریاست "عیسی جعفری" سخنگوی کمیسیون کشاورزی و با حضور "اقبال محمدی" عضو این کمیسیون تشکیل شده است؛ در این کمیته نمایندگان وزارت کشاورزی، سازمان محیط زیست و منابع طبیعی، وزارت نیرو و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، حضور خواهند داشت.

  • کد خبر : 42868
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار