خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/15 - 16:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی خبر داد:

تشکیل کمیته‌ای در کمیسیون امنیت به منظور تهیه جمع‌بندی از ردیف بودجه 90

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته‌ای در کمیسیون امنیت به منظور تهیه جمع‌بندی از ردیف‌های بودجه و ارائه آن به کمیسیون تلفیق خبر داد.


"کاظم جلالی" در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، در توضیح جلسه کمیسیون متبوعش، گفت: در جلسه امروز- یکشنبه- مقرر شد تا کمیته‌ای متشکل از "حسن کامران دستجردی" و "سیدحسین نقوی حسینی" اعضای کمیسیون تلفیق، روسای کمیته‌های کمیسیون امنیت ملی که شامل"حشمت‌الله فلاحت‌پیشه" کمیته روابط خارجی مجلس، "پرویز سروری" کمیته امور داخلی مجلس و "غلامرضا کرمی" کمیته دفاعی مجلس و همچنین یکی از نواب رییس کمیسیون و  بنده ایجاد شود.



نماینده مردم شاهرود در مجلس افزود: این کمیته موظف است پس از بدست آوردن جمع بندی مناسب در خصوص ردیف‌های بودجه مرتبط با این کمیسیون، گزارش خود را به کمیسیون تلفیق ارائه کند.



وی از بررسی بندهای 15 و 37 ماده واحده لایحه بودجه در این کمیسیون سخن گفت و تصریح کرد: بندهای ارجاعی به کمیسیون امنیت ملی که شامل بندهای 15و 37 بودند، در جلسه امروز از سوی اعضای کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت.



در بند 37 ماده واحده لایحه بودجه90 اشاره شده است که وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مجاز است نسبت به افتتاح حساب دولتی در کلیه بانک‌های دولتی اقدام نماید.



بند 15 ماده واحده لایحه نیز موضوع انجام افزایش حقوق گروههای مختلف حقوق بگیر از قبیل هیات علمی، کارکنان کشوری و کارکنان لشگری، قضات و غیره به طور جداگانه توسط دولت در سقف اعتبارات مصوب به نحوی که تفاوت تطبیق موضوع ماده یاد شده در حکم حقوق ثابت باقی بماند، مورد بررسی قرار داده است.

  • کد خبر : 39960
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار