خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/08/22 - 18:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
صادق احتمال داد:

تشکیل و الحاق اتاق کشاورزی در اتاق بازرگانی

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه در نشست امروز این کمیسیون موضوع تشکیل اتاقی تحت عنوان اتاق کشاورزی مطرح شده است، از احتمال الحاق این اتاق در اتاق بازرگانی به دلیل تولیدی‌بودن و جلوگیری از موازی‌کاری این دو اتاق خبر داد.


سید مهدی صادق در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت بیان کرد: نشست امروز یکشنبه 22 آبان‌ماه کمیسیون صنایع و معادن در محل اتاق بازرگانی برگزار شد و در ابتدای نشست محمد نهاوندیان رئیس اتاق تعاون از عملکرد اتاق بازرگانی در سال گذشته سخن گفت.



نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: طرح ایجاد فضای مساعد کارآفرینی و رفع موانع کسب و کار که در دستور هفتگی این هفته مجلس شورای اسلامیقرار دارد نیز در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضای اتاق تعاون از بهبود فضای کسب و کار با تصویب این طرح سخن گفتند.



وی با بیان اینکه تشکیل اتاقی تحت عنوان اتاق کشاورزی در نهادهای دولتی مطرح بوده است، از احتمال تشکیل و الحاق این دو اتاق در اتاق بازرگانی به منظور جلوگیری از موازی‌کاری و تولیدمحور بودن این بخش خبر داد.



این عضو کمیسیون صنایع و معادن درباره نظر اعضای کمیسیون متبوعش درباره شکل‌گیری اتاق کشاورزی در اتاق بازرگانی گفت: موافقت اعضای کمیسیون با نظر اعضای اتاق بازرگانی اعلام شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 62748
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم