خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/04 - 10:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
کعبی:

ترکیب هیات مدیره کمیسیون ملی نفت وگاز هفته آینده تعیین می‌شود

**نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی طرح نفت و گاز، گفت: کمیته‌ای برای تعیین ترکیب هیات مدیره کمیسیون ملی نفت و گاز تشکیل شد که نظر آنها هفته آینده در کمیسیون بررسی خواهد شد.

"عبدالله کعبی" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به جسله عصر روز گذشته کمیسیون انرژی، تصریح کرد: تمام زمان جلسه به بحث و گفت‌وگو در خصوص ترکیب هیات مدیره کمیسیون ملی نفت و گاز صرف شد و در نهایت مقرر شد کمیته ای با حضور مجلس و دستگاه‌های نظارتی از جمله مرکز پژوهش‌ها، دیوان محاسبات و سازمان باررزسی کل کشور تشکیل شود.

به گفته این نماینده، پس از آنکه کمیته تشکیل شده بررسی نهایی خود را بر روی اعضای هیات مدیره انجام دادند رای گیری در این باره در کمیسیون انرژی صورت خواهد گرفت.

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: نمایندگان در نظر دارند هیات مدیره ترکیبی از سه قوه از جمله اعضای کمیسیون انرژی، اقتصاد و امنیت، دادستان کل کشور، رییس جمهور و وزیر نفت یا وزیر اقتصاد باشد.

کعبی تصریح کرد: ترکیب هیات مدیره، ماده 3 طرح قانون نفت و گاز بود که تمام وقت کمیسیون را به خود اختصاص داد در نتیجه بحث بر روی طرح اصلاح قوانین نحوه معرفی، انتخاب و فعالیت ناظرین و ساماندهی امور نظارتی مجلس به هفته آینده موکول شد.

عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی گفت: کمیسیون فردا عصر با دستورکار سوال از وزیر نفت تشکیل جلسه خواهد داد به این ترتیب ادامه بررسی طرح نفت و گاز هفته آینده پیگیری می‌شود.

بررسی طرح قانون نفت و گاز با حضور مسئولان و کارشناسان وزارت نفت، دیوان محاسبات کشور، مرکز پژوهش‌ها و سازمان بازرسی کل کشور انجام شد.

  • کد خبر : 36424
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار