خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/09 - 18:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
جواد آرین‌منش ضمن تشریح جلسه کمیسیون فرهنگی؛

ترویج عرفان‌های کاذب از سیاست‌های استکباری غرب است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به گزارش یک کارشناس گفت: عرفان‌های کاذب بیش از گذشته رواج یافته‌اند و مباره با آنها برنامه ریزی دقیق‌تری می‌طلبد.


"جواد آرین منش" در گفت‌و‌گو با خبرنگار خانه ملت(www.icana.ir)، در تشریح جلسه کمیسیون فرهنگی امروز - یکشنبه ۹مرداد ماه - گفت: بخش اول جلسه به گزارش حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی اختصاص داشت.



نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس ادامه داد: ‌"محسن مومنی" رئیس جدید حوزه هنری که مدتی است فعالیت‌هایش را در این مجموعه آغاز کرده، با حضور در کمیسیون فرهنگی مجلس برنامه‌های جاری و آینده این حوزه را در سراسر کشور تشریح کرد.



آرین منش در مورد بخش دوم جلسه کمیسیون فرهنگی گفت: این بخش اهمیت بسیاری داشت از این منظر که در حال حاضر عرفان‌های کاذب در کشور بیشتر از گذشته رواج پیدا کرده‌اند.



وی افزود: یکی از کار‌شناسان روحانی حوزه علمیه قم در زمینه مباحث عرفانی در این مورد بحث‌های مفصلی را ارائه کرد که با تمام شدن وقت، ادامه جلسه به زمان دیگری موکول شد.



عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه ریشه‌های عرفان‌های کاذب در غرب نهفته است خاطر نشان کرد: چنین فرقه‌هایی با ایجاد شائبه نزدیک شدن به خدا، هویت مردم جوامع مختلف را از بین می‌برند و این از سیاست‌های کشورهای سلطه جو و استکباری است تا مردم را از امور اصلی منحرف کنند.



آرین منش ادامه داد: بیشترین مرکز تجمع عرفان‌های کاذب با عناوین مختلف در شهرهای بزرگی مثل، تهران، شیراز، اصفهان و... است که باید برنامه ریزی‌های فرهنگی دقیقی در این زمینه صورت بگیرد.

  • کد خبر : 55410
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار