خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/02/04 - 15:31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
سیدحسین حسینی با آغاز نشست نوبت عصر کمیسون تلفیق:

تراز مالی و گزارش تلفیق از بودجه امروز نهایی می‌شود

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 90 کل کشور با بیان این که نشست نوبت عصر کمیسیون آغاز شد، گفت: با حضور نمایندگان مجلس و دولت گزارش نهایی بودجه و تراز مالی کل کشور تعیین می‌شود.


"سید حسین حسینی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، با بیان اینکه نشست امروز  عصر (یکشنبه چهارم اردیبهشت) کمیسیون تلفیق با حضور نمایندگان و مسئولان دولتی برگزار شد، تصریح کرد: در این نشست قرار است گزارش نهایی کمیسیون از لایحه بودجه دولت جمع بندی شود.



نماینده مردم فریمان، سرخس، احمد آباد و رضویه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین رسیدگی به تراز مالی کل کشور در سند مالی سال جاری در دستور کار نشست نوبت عصر کمیسیون قرار داد.



این عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات تأکید کرد: احمد عزیزی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری و مسئولان دیگر دولتی در این نشست حضور دارند.



اعضای کمیسیون تلفیق بودجه سال 90، امروز در نوبت صبح نیز نشست داشتند تا لیست جدید توزیع اعتبار دانشگاه‌های دولتی و پزشکی که به پیشنهاد کمیسیون آموزش، تحقیقات و بهداشت و درمان به کمیسیون ارسال شده بود را بررسی کنند؛ اما از آنجا که توزیع اعتبار بین این دانشگاه‌ها از نظر نمایندگان ناعادلانه بود، اعضای تلفیق نشست کمیسیون را ترک کرده و ادامه بررسی را مشروط به محاسبه درآمد و هزینه‌ها در لایحه بودجه سال  را90 به نوبت عصر انداختند.

  • کد خبر : 44597
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار