خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/27 - 18:14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نائب رئیس کمیسیون آئین نامه داخلی مجلس خبر داد:

تدوین طرح تصویب ۲ یا ۳ دوازدهم قانون بودجه ۸۹ برای سال ۹۰

**نماینده مردم نوشهر و چالوس از تدوین طرح تصویب دو یا سه دوازدهم قانون بودجه ۸۹ برای سال ۹۰ در کمیسیون آئین نامه داخلی مجلس خبر داد.

"انوشیروان محسنی بندپی" در گفت‌و‌گو با خبرنگار خانه ملت گفت: کمیسیون آئین نامه داخلی مجلس امروز در رابطه با راهکارهای تصویب لایحه بودجه ۹۰ تشکیل جلسه داد.
وی افزود: دو مسیر برای تصویب لایحه مذکور قابل تصور است؛ اول آنکه مدت زمانی که در اختیار نمایندگان، کمیسیون‌های تخصصی و کمیسیون تلفیق است را فشرده کرد و خیلی سریع لایحه پیشنهادی دولت را جهت تصویب به صحن آورد.
نائب رئیس کمیسیون آئین نامه داخلی مجلس تصریح کرد: از آنجا که بودجه یکشنبه هفته آتی تقدیم مجلس می‌شود و دوم و ۲۹ اسفند نیز تعطیل رسمی است؛ بنابراین با احتساب روزهای جمعه فقط ۲۶ روز فرصت وجود دارد که طی سه شیفت کاری بررسی مواد لایحه به اتمام برسد.
وی با بیان اینکه انجام چنین روالی بسیار سخت و تقریبا غیر عملی است، اضافه کرد: اقدام دیگر آنست که دولت لایحه تصویب ۲ یا ۳ دوازدهم بودجه ۸۹ را برای سه ماه اول سال ۹۰ بدهد. در غیر اینصورت مجلس می‌تواند این مسئله را در قالب طرح تصویب کند.
نماینده نوشهر و چالوس خاطرنشان کرد: کمیسیون آئین نامه داخلی مجلس طرح مذکور را تدوین کرد تا هر زمان که مجلس تشخیص داد سریعا به صحن علنی ارائه شود.

  • کد خبر : 38260
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار