خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/07/05 - 18:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

تجمع کامیون داران چینی دانگ فنگ مقابل مجلس

**تعدادی از خریداران کامیون‌های چینی دانگ فنگ ظهر امروز مقابل ساختمان مجلس تجمع کردند.

تجمع کنندگان که خود را نماینده 2400 نفر از صاحبان کامیون های چینی دانگ فنگ معرفی می کردند   ادعا دارند یکی از شرکت های خودروسازی داخل کشور، پول کامیون های نیسان دیزل ژاپن را از آنان گرفته و کامیون های دانگ فنگ چینی را که از استانداردهای لازم برخوردار نیست به آنان داده است.

یکی از معترضین در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت گفت: خواسته معترضان این است که این شرکت خودروسازی داخل کشور، کامیون های دانگ فنگ را پس بردارد و به متقاضیان با همان شرایطی که ثبت نام کرده اند کامیون های نیسان دیزل ژاپنی تحویل دهد.

معترضان که از سال 84 برای خرید کامیون های نیسان دیزل ژاپنی اقدام کرده اند، می گویند این شرکت خودروسازی باید شفاف سازی کند که کامیون های دانگ فنگ را با چه قیمتی وارد کرده است که به قیمت 70 میلیون به متقاضیان داده است.

تجمع کنندگان ادعا می کنند رئیس شرکت فروشنده کامیون های دانگ فنگ قول داده است در صورت پایان دادن به تجمع ها از دریافت سود اقساط خودرو که بین 25 تا 30 میلیون است صرفنظر می کند.

کمیسیون صنایع و معادن مجلس از شکایت گروهی از خریداران کامیون «دانگ فنگ»  گزارشی تهیه کرده است که قرائت آن در دستور کار این هفته صحن علنی مجلس قرار دارد

  • کد خبر : 28302
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار