خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/07/11 - 16:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
ظهر امروز اتفاق افتاد:

تجمع جمعی از شهروندان مشهدی مقابل مجلس

**جمعی از ساکنان شهرک "رباط طرق" مشهد در اعتراض به طرح احداث کمپ اسکان زائرین و تخریب خانه‌هایشان از سوی شهرداری مشهد، ظهر امروز در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت ظهر امروز جمعی از ساکنان شهرک رباط طرق شهر مشهد با حضور در مقابل در شمالی مجلس، نسبت به تصمیم شهرداری مشهد مبنی بر تخریب 100 واحد مسکونی در این منطقه اعتراض کردند.

این تجمع کنندگان که اغلب آنان را بانوان میانسال و سالخورده تشکیل می دادند با بیان این مطلب که شهرک "رباط طرق" سابق بر این روستا بوده و دارای دهداری نیز بوده است، تصمیم شهرداری مشهد مبنی بر تصرف منازل آنان برای احداث کمپ اسکان زائران را برنامه‌ای نادرست عنوان کردند.

این تجمع کنندگان همچنین با تاکید بر اینکه منازل آنان دارای پلاک دهداری است و قولنامه های آنان نیز مربوط به سالیان گذشته است، از مسئولان استان خراسان رضوی و نمایندگان این استان درخواست کردند تا از تخریب منازلشان جلوگیری کنند.

یکی از تجمع کنندگان با بیان این مطلب که اغلب ساکنان این منطقه را افراد محروم تشکیل می دهند، گفت: تخریب منازل کسانی که از لحاظ مالی توانایی کافی ندارند و تنها گناهشان خرید خانه های قولنامه ای است، نه تنها با عدالت سازگار نیست بلکه خلاف راهی است که امام بزرگوار به آن تاکید می کردند.

  • کد خبر : 28610
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار