خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/09/04 - 12:29
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
اولیا

تجلیل از نخبگان تجلیل از سرمایه‌های کشور است

**درمراسم تجلیل از منتخبین کنکور سراسری و برگزیدگان کارشناسی ارشد و دکترا که در محل حسینیه سالار شهیدان رضوان‌شهر صدوق برگزار شد نماینده مردم یزد و صدوق با تبریک اعیاد سعید قربان و غدیر اظهار داشت: به برکت نظام جمهوری اسلامی استعدادهای نوجوانان و جوانان، شکوفا گردیده و در جهت عمران و آبادنی کشور به‌کار گرفته می‌شود.

"علی اکبر اولیا "نماینده مردم یزد،عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: بر همه دستان معلمین دلسوز که در تربیت ما سهمی دارند بوسه می‌زنیم و امیدواریم این حرکت‌های روبه رشد را در منطقه ادامه بدهیم. 

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد تجلیل از نخبگان را تجلیل از سرمایه های کشور دانست و با اشاره به استمرار 17 سال سرآمدی و صدرنشینی دانش‌آموزان پرتلاش یزدی در کنکور سراسری گفت، امیدوارم این موفقیت‌ها و افتخارات استان در همه ابعاد آموزش و پرورش استمرار داشته باشد و این جشن‌ها و تجلیل‌ها به‌طور مکرر برگزار شود.

  اولیاء با تجلیل از شخصیت ارزشمند امام جمعه فقید اشکذر از خدمات مؤثر ایشان در حفظ وحدت منطقه و عمران و آبادانی شهرستان تقدیر و تشکر نمود.  در این همایش معاون توسعه منابع انسانی استانداری و مدیرکل آموزش و پرورش و مسئولان شهرستان و نخبگان منطقه حضور داشتند و با اهدای لوح تقدیر از منتخبین سراسری ارشد و دکترا تجلیل به‌عمل آمد.

  • کد خبر : 32210
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار