خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1393/10/07 - 17:12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عباسپور دستورکار کمیسیون صنایع و معادن تشریح کرد:

تبعیض در تخصیص بودجه عمرانی استان ها

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اینکه تناقضات در بحث عملیاتی کردن بودجه بسیار بود، گفت: کلیات لایحه بودجه 94 در جلسه امروز تصویب نشد و بررسی آن به جلسات آینده موکول شد.


روح الله عباسپور در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با جزئیات جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: امروز دژپسند معاون بودجه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور با حضور در جلسه توضیحاتی را در مورد کلیات بودجه ارایه کرد که نمایندگان حاضر در جلسه از این توضیحات قانع نشدند.



نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی افزود: تناقضات در بحث عملیاتی کردن بودجه بسیار بود، همچنین در ماده 180 مقرر شده که نکته نظرات نمایندگان در تقسیم بودجه لحاظ شود، اما مجموعه آقای دژ پسند در اینباره سلیقه ای عمل کردند.



وی تصریح کرد: موضوع دیگر در مورد عدم تامین اعتبارات صنعت در بودجه 93 بود، در صورتی که برای خروج از رکود این اعتبارات باید در اختیار بخش صنعت قرار گیرد.



سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: همچنین مورد دیگر بحث بی عدالتی در تخصیص اعتبارات است، رییس جمهور اعلام کردند که اعتبارات برخی استانها را 100 درصد تخصیص می دهند، در صورتی که معاون بودجه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور اعلام کرد به برخی مناطق 50 درصد اعتبار تخصیص یافته و عادلانه این است که بودجه بر اساس مصوبه مجلس تخصیص یابد.



نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس گفت: کلیات لایحه بودجه 94 نیز در جلسه امروز تصویب نشد و بررسی آن به جلسات آینده موکول شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 140389
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار