خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/02/16 - 18:30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
زارع خبر داد:

تاکید کمیسیون اقتصادی بر قطع ارتباط مستقیم مودیان با ممیزین مالیاتی

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بررسی موادی از لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده در جلسه امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.

رحیم زارع در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،درباره نشست امروز اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه امروز کمیسیون با حضور مسئولان سازمان امور مالیاتی کشور و کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی برگزار شد و موادی دیگر از لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده در دستور کار قرار گرفت.



سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد:بر اساس مصوبه امروز کمیسیون اقتصادی اصل بر صحت اظهارات مودی مالیاتی خواهد بود و سازمان امور مالیاتی و ممیزان آن سازمان نمی توانند اظهارنامه مودیانی که خریدها و فروشهای خود را در سامانه مالیات بر از ارزش افزوده ثبت می کنند، رد کنند.



مخالفت کمیسیون اقتصادی با تحمیل مالیات غیرواقعی به تولیدکنندگان و سایر فعالان اقتصادی



نماینده مردم آباده، بوانات و خرم بید در مجلس شورای اسلامی،ادامه داد:سامانه مالیات بر ارزش افزوده به این منظور طراحی شده که از تحمیل مالیات غیرواقعی به تولیدکنندگان و سایر فعالان اقتصادی جلوگیری شود.



این نماینده مردم در مجلس دهم افزود:مهمترین هدف کمیسیون اقتصادی  مجلس از ایجاد سامانه مالیات بر ارزش افزوده که مورد موافقت وزیر اقتصاد و رئیس سازمان امور مالیاتی کشور نیز قرار گرفته است قطع ارتباط مستقیم مودیان با ممیزان ادارات مالیاتی است./



پایان پیام

  • کد خبر : 242709
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار