خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/24 - 17:06
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی,کمیسیون ها
سخنگوی کمیسیون اجتماعی تشریح کرد؛

تامین آب شرب مردم و توسعه گردشگری؛ اهم برنامه‌های وزرای پیشنهادی نیرو و گردشگری

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از ارزیابی برنامه‌های وزرای پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و نیرو در سومین روز از بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی در کمیسیون اجتماعی خبر داد.

ولی داداشی، نماینده مردم آستارا و سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت و در گزارش سومین روز از بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی رئیس جمهور در این کمیسیون، عنوان کرد: در نشست امروز با سیدرضا صالحی امیری، وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، نمایندگان سؤالات و پیشنهادات خود در حوزه‌های گردشگری، توریسم سلامت، توریسم مذهبی و ... برنامه وزیر پیشنهادی در بخش مشاغل حوزه صنایع دستی، حفاظت از ابنیه تاریخی و ... را طرح کردند و وزیر پیشنهادی هم توضیحاتی ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی ادامه داد: از جمله برنامه‌های صالحی امیری برای اداره وزارتخانه گردشگری تأکید بر این بود که سیاست‌های این وزارتخانه باید از حالت رابط بین سرمایه‌گذار و دستگاه‌ حاکمیتی بیرون بیاید، پا را فراتر بگذارد و بتواند به اماکنی که دارای سبقه فرهنگی و تاریخی هستند، خدمات ارائه کنند. متولی اماکن گردشگری شوند یا به عبارتی دستگاه‌های خدمات‌رسان، خدمات خود را آنجا اعمال کنند.

داداشی گفت: در این جلسه مباحثی در موضوع توریسم خارجی نیز از وزیر پیشنهادی گردشگری طرح شد که پاسخ‌های صالحی امیری در این خصوص قانع‌کننده‌ بود. همچنین درباره امنیت توریست‌های خارجی در کشور برنامه‌هایی از جمله همکاری این وزارتخانه با دستگاه‌های امنیتی و انتظامی در تأمین امنیت توریسم خارجی طرح و ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در تشریح جلسه ارزیابی برنامه‌های عباس علی‌آبادی، وزیر پیشنهادی نیرو در این کمیسیون هم عنوان کرد: دغدغه‌ و درخواست‌های نمایندگان در این جلسه حول برنامه‌های وزیر پیشنهادی در بحث تأمین آب شرب در کشور، تأمین برق و حل ناترازی‌های حامل‌های انرژی و این قبیل مسائل بود که وزیر پیشنهادی هم قول مساعدت و تأمین کاستی‌ها را در صورت گرفتن رای اعتماد از مجلس، داد.

داداشی افزود: علاوه بر مسائل تخصصی یک‌سری گلایه در رابطه با نحوه تعامل وزیر پیشنهادی نیرو با نمایندگان مجلس هم طرح شد که توضیحات علی‌آبادی در این خصوص قانع‌کننده بود و قول تعامل بیشتر با نمایندگان مجلس در مسئولیت‌های آتی را داد./

پایان پیام

  • کد خبر : 382234
کلمات کلیدی
میرشکاری مطهره
خبرنگار

میرشکاری مطهره

آخرین اخبار