خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/10/12 - 17:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
دهقانی با اشاره به مصوبه مجلس برای تشکیل وزارت ورزش و جوانان:

به جای مخالفت، به دنبال راهکاری برای ساماندهی وزارتخانه‌ای کارآمد باشیم

**عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: پس از تصویب طرح ایجاد وزراتخانه ورزش و جوانان بهتر است به جای مخالفت کردن با این مصوبه، به دنبال راهکاری برای ساماندهی وزارتخانه‌ای قوی و کارآمد باشیم.

"علیرضا دهقانی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، با اشاره به تصویب ایجاد وزارتخانه ورزش و جوانان از سوی مجلس و مخالفت برخی از مسئولان ورزش کشور نسبت به این مصوبه، اظهار کرد: من احساس می‌کنم که یک دلهره‌ای در  این رابطه وجود دارد؛ اما در حال حاضر نباید بحث مخالف و یا موافق مطرح باشد.

نماینده مردم ایذه و باغ‌ملک در مجلس، افزود: طرح وزارتخانه شدن سازمان تربیت بدنی با اکثریت رای نمایندگان به تصویب رسید، بنابراین به جای ابراز مخالفت و یا موافقت‌ها باید به دنبال همکاری و همیاری برای ایجاد و اداره این وزارتخانه باشیم.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید براینکه نظر شورای نگهبان نیز تاثیر زیادی در این مصوبه دارد، گفت: باید به دنبال راهکاری برای ساماندهی و سازماندهی وزارت جدیدی که قرار است به وجود بیاید باشیم؛ اما در این میان باید ببینیم که نظر شورای نگهبان نیز در این رابطه چیست.

دهقانی در ادامه افزود: اگر شورای نگهبان این مصوبه را تایید کرد و ابلاغ شد، چند ماه بعد باید اجرا شود، در این صورت باید ببینیم که چگونه می‌توانیم وزارتخانه‌ای قوی و کارآمد را سازماندهی کنیم.

به گفته دهقانی، بحث در رابطه با موافق و مخالفت با این مصوبه گذشته است؛ اما این مصوبه به کار کارشناسی‌تر ، پخته‌تر و قوی‌تری برای اجرا نیاز دارد.

  • کد خبر : 34870
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار