خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/29 - 11:32
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

بهمنی با گزارش حذف 4 صفر از پول ملی به کمیسیون برنامه مجلس می‌آید

اعضای کمیسیون برنامه و بودجه در نشست‌های این هفته خود افزون‌بر ادامه بررسی طرح اداره و نظارت بر سازمان صدا و سیما، میزبان رئیس کل بانک مرکزی و معاونان وی خواهند بود تا گزارش آنان درباره اصلاح واحد پول ملی و حذف چهار صفر از آن را بشنوند.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت (www.icana.ir) بر اساس برنامه اعلام شده از سوی هیئت رئیسه کمیسیون برنامه‌، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، نشست این کمیسیون در هفته جاری، تنها در روز سه‌شنبه - اول شهریور - برگزار می‌شود.



نخستین برنامه نشست روز سه‌شنبه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس که از ساعت 14 در محل این کمیسیون آغاز می‌شود، دعوت از "محمود بهمنی" رئیس‌کل بانک مرکزی و معاونان وی برای ارائه گزارش درباره اصلاح واحد پول ملی و حذف چهار صفر از آن است.



اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، پس از شنیدن گزارش رئیس بانک مرکزی و همراهان وی، بررسی طرح "اداره و نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران" را که از هفته‌های گذشته در دستور کار این کمیسیون قرار دارد، ادامه می‌دهند.



کمیسیون برنامه و بودجه مجلس همچنین در پایان نشست روز سه شنبه - اول شهریور - خود، بررسی طرح اصلاح ماده 48 قانون مالیات بر ارزش‌افزوده را نیز که از هفته‌های گذشته در دستور کار این کمیسیون قرار دارد، ادامه خواهد داد.

  • کد خبر : 56923
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم