خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/08/23 - 11:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نماینده مردم همدان خواستار شد

بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مددجویان

**نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در نشست با رئیس سازمان بهزیستی و معاونین وی بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های استان جهت ارائه خدمات مطلوب تر به افراد تحت پوشش بهزیستی تأکید کرد.

به گزارش روزنامه همدا پیام در این نشست "سید محمد کاظم حجازی" ضمن قدردانی از تلاش‌هایی که تا به حال در این سازمان صورت گرفته اذعان داشت: برای ارائه خدمات مطلوبتر به مددجویان باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در استان بهره‌مند شد و این کار مستلزم آن است که ابتدا ظرفیت‌های موجود شناسایی و در مرحله بعد با حمایت و کمک‌رسانی سایر دستگاه‌های موجود این مهم عملیاتی شود.

وی با اشاره به طرح توانمند‌سازی حواشی شهر و فرصت به وجود آمده در استان از مسئولان این سازمان خواست تا با تشکیل کارگروه‌های تخصصی در این زمینه و متناسب با تعریف مناطق اسکان غیر رسمی از ردیف‌های موجود در این طرح به نحو مطلوبی در جهت رفع مشکلات افراد تحت پوشش این سازمان بهره‌گیری نمایند.

 رئیس مجمع نمایندگان استان همدان یکی دیگر از ظرفیت های موجود در این زمینه را استفاده از تشکلهای جوان و به‌کار‌گیری پتانسیل بالای ایشان در راه خدمت‌گزاری به افراد مددجو دانست و با اشاره به دارالمومنین بودن همدان انجام این کار را ممکن خواند.

حجازی همچنین از مسئولان این سازمان خواست تا با ارائه پیشنهادات خود در مباحث کلان ملی بتوانند در راستای اصلاح و یا تصویب قوانین مربوط به حوزه کاری خود نیز تأثیر‌گذار باشند. لازم به ذکر است که در ابتدای این جلسه سماوات رئیس سازمان بهزیستی ضمن ارائه گزارشی از روند موجود در این سازمان افزایش ده‌درصدی هر ساله افراد تحت پوشش این سازمان را یکی از موانع موجود در راه ارائه خدمات مناسبتر به مددجویان دانست.

وی همچنین نبود اعتبارات و اجرایی نشدن بعضی از قوانین موجود در مورد مددجویان را نیز یکی دیگر از مشکلات خواند و خواهان رفع این موانع برای ارائه خدمات مطلوبتر به افراد تحت پوشش این سازمان گردید. ش

  • کد خبر : 31396
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار