خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/28 - 09:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نایب رییس کمیسیون اجتماعی:

بهترین راه تقویت نظام خدمت به مردم است

**نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی بهترین راه تقویت نظام جمهوری اسلامی خدمت به مردم و حرکت درجهت منویات مقام معظم رهبری است.

"هادی مقدسی" نماینده بروجرددر گفتگو با خبرگزاری خانه ملت در خصوص تاثیر ماه مبارک رمضان بر خودسازی  تصریح کرد:از آنجا که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اصول آن بر پایه احکام اسلامی استوار شده لذا همه باید در راستای تقویت ارکان نظام تلاش کنند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت:مقام معظم رهبری موثرترین اقدام در جهت مقابله با خنثی کردن توطئه های استکبار را خدمت به مردم دانستند.
وی خاطرنشان کرد:در شرایط حساس فعلی برای اینکه ما روزه و عبادت مقبولی داشته باشیم و خداوند به یمن عبادت خالصانه ما برکات خویش را به زندگی همه نازل کند باید همه تلاش خود را در جهت استقرار حکومت الهی و فرامین ولایت قرار دهیم.
وی یادآورشد:مسئولان باید در شرایط فعلی،به خصوص در این ماه پرفیض و برکت (رمضان)با کنار گذاردن اختلاف های جزیی همه تلاش خود را در جهت اجرای منویات رهبری قرار دهند.
 نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی زیباترین راه برای مقبول افتادن عبادت را درک کردن موقعیت نظام و نقشی است که می توانیم برای نظام و حل معضلات آن بکار گیریم دانست.

  • کد خبر : 25328
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار