خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/03/07 - 17:10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
فولادگر دستورکارهای کمیسیون اصل 44 را تشریح کرد:

بهبود فضای کسب و کار در سال 90 محور اصلی فعالیت‌های کمیسیون اصل 44

رئیس کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری بر اجرای اصل چهل و چهار قانون اساسی با بیان این که اعضای این کمیسیون در نشست آینده خود نقش سهام عدالت در اشتغال‌زایی کمیته امداد امام خمینی(ره)را بررسی می‌کنند، گفت: مهم‌ترین محور کار اعضای این کمیسیون در سال جهاد اقتصادی بهبود فضای کسب و کار در ایران است.


"حمیدرضا فولادگر" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) ، تصریح کرد: اعضای کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری بر اجرای اصل 44 قانون اساسی، در نشست دوشنبه (نهم خرداد) خودنقش سهام عدالت در اشتغال‌زایی کمیته امداد امام خمینی(ره) را بررسی می‌کنند.



نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی درباره دستورکارهای دیگر نشست آینده کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری بر اجرای اصل 44 قانون اساسی اظهار کرد: اعضای این کمیسیون در نشست آینده خود طرح یک فوریتی ایجاد فضای مساعد کارآفرینی و رفع موانع کسب و کار را بررسی می‌کنند.



وی ادامه داد: رسیدگی به گزارش کارگروه تعاونی اقتصادی درباره لایحه بخش تعاونی اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و همچنین بررسی طرح اصلاح قوانین نحوه معرفی، ‌انتخاب و فعالیت ناظرین و سامان‌دهی امورنظارتی مجلس از دستورکارهای دیگر نشست روز دوشنبه کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری بر اجرای اصل 44 قانون اساسی است.



رئیس کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری بر اجرای اصل 44 قانون اساسی گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر بهبود فضای کسب و کار در کشور، مهم‌ترین محور کار اعضای این کمیسیون در سال جهاد اقتصادی بهبود فضای کسب و کار در ایران است.

  • کد خبر : 49045
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار