خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/06/15 - 11:36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
بهروزی‌فر خبر داد:

برگزاری نشست اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس با رییس قوه قضاییه

عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، از برگزاری نشست هم‌اندیشی اعضای این کمیسیون با رییس قوه قضاییه پیرامون بررسی موضوعاتی از قبیل فسادستیزی و آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

خلیل بهروزی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با اعلام خبر برگزاری نشست اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با رییس قوه قضاییه، گفت: این نشست با حضور تمامی اعضای این کمیسیون بعدازظهر امروز(دوشنبه 15 شهریورماه) به منظور هم‌اندیشی با رییس قوه قضاییه برگزار خواهد شد.



نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به موضوعاتی که در این نشست مورد بررسی قرار خواهد گرفت، ادامه داد: در این نشست آسیب‌های اجتماعی و مشکلاتی که مردم به ویژه اقشار آسیب‌پذیر جامعه در حوزه مسائل اجتماعی با آنها مواجه هستند مورد بررسی قرار خواهد گرفت.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: فساد ستیزی از دیگر موضوعات اصلی بوده که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.



عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در بیان یکی از مفاسد اجتماعی که در شرایط کنونی مردم را با چالش جدی مواجه کرده است، تصریح کرد: بررسی موضوع محتکرانی که در این شرایط سخت نه تنها به مردم کمک نکردند بلکه اسباب بروز مشکلات متعددی را برای مردم ایجاد کرده‌اند از دیگر مواردی است که در این نشست بررسی خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 326513
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار