خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/21 - 11:36
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
اخوان‌بیطرف:

برگزاری مراسم افطار از سوی وزارتخانه‌ها نوعی اسراف است

**نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، برگزاری مراسم افطاری از سوی وزارتخانه‌ها را غیر ضروری دانست و گفت: یکی از مسائلی که در ماه مبارک رمضان باید از سوی مسئولان رعایت شود، مسئله جلوگیری از اسراف و مراسم‌های افطاری است که در از سوی ارگان‌های مختلف برگزار می‌شود.

"نیره اخوان‌بیطرف" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، اظهار داشت: برگزاری مراسم افطاری کار بسیار شایسته‌ای است اما به شرطی که این سفره برای نیازمندان و ضعیفان پهن شده باشد. بنابراین پیشنهاد من وزارتخانه‌ها در ماه مبارک رمضان این است که این مراسم‌ها را برای افراد نیازمند برگزار کنند.

نماینده مردم اصفهان با اشاره به مشکلات اقتصادی خانواده‌ها در ماه مبارک رمضان، افزود: نه تنها مردم ایران، بلکه تمام انسان‌ها به گونه‌ای هستند که زمانی که متوجه شوند که مسئولانشان مانند آنها ساده زندگی می کنند احساس خوبی دارند؛ اما زمانی که خلاف این موضوع ثابت شود، مردم نیز نمی‌توانند تحمل کنند.

به گفته این نماینده مجلس، در این ماه باید فاصله خود را با نیازمندان کم کنیم تا بتوانیم بخشی از سختی‌ها و رنج‌های آنان را درک کنیم.

اخوان بیطرف در ادامه گفت: رسیدگی به مسائل و مشکلات اجتماعی نیز مانند خودسازی در ماه مبارک رمضان نیاز به ساختن دارد که کوشش بیشتر مسئولان را در این ماه مبارک می‌طلبد.

  • کد خبر : 24733
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار