خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/03 - 17:14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
سخنگوی کمیسیون کشاورزی خبر داد:

بررسی 30 ماده از لایحه جامع منابع طبیعی در کمیسیون کشاورزی

**سخنگوی کمیسیون کشاورزی از ادامه رسیدگی به لایحه جامع منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در نشست امروز کمیسیون کشاورزی و حضور اعضای این کمیسیون در بانک کشاورزی برای استماع گزارش مدیران این بانک در خصوص عملکرد سال 89 خبر داد.

"عیسی جعفری" سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت با اشاره به نشست امروز عصر این کمیسیون، بررسی لایحه جامع منابع طبیعی و آبخیزداری کشور را مهمترین دستور کار این کمیسیون در هفته جاری عنوان کرد و گفت: کمیسیون در نشست امروز خود هم با توجه به اهمیتی که منابع طبیعی و نوسازی قوانین آن دارد، موضوع لایحه جامع منابع طبیعی را در دستور کار خود قرار داد.

نماینده مردم کبودراهنگ و بهار با بیان اینکه این لایحه از 80 ماده برخوردار است، گفت: در جلسه امروز اعضای کمیسیون تا ماده 30 این لایحه پیش رفتند و بعد از بحث های مفصل این مواد به تصویب رسید، اما همچنان 50 ماده از این لایحه باقیمانده است که در جلسان آینده کمیسیون بررسی خواهد شد.

جعفری همچنین از برنامه عصر امروز کمیسیون برای حضور در بانک کشاورزی خبر داد و گفت: اعضای کمیسیون عصر امروز برای استماع گزارش مدیرعامل و اعضاء هیأت مدیره بانک کشاورزی پیرامون عملکرد بانک در سال 89 و برنامه‌های سال 1390 به بانک کشاورزی خواهند رفت.

  • کد خبر : 36349
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار