خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/23 - 16:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
موسوی خبر داد:

بررسی گزارش وضعیت آب شرب تهران در جلسه امروز کمیسیون اصل 90

دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از بررسی گزارشی در مورد وضعیت آب شرب تهران در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.


"سید فاضل موسوی" در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت(www.icana.ir)، در تشریح جزئیات جلسه امروز- 23 مرداد- کمیسیون اصل 90 قانون اساسی، گفت: در جلسه امروز با بررسی گزارشی از وضعیت آب شرب تهران قرار شد مسئولان مربوطه گزارشی از آخرین تصمیمات و برنامه‌ریزی‌های خود در این باره را به کمیسیون اصل نود ارسال کنند تا کمیسیون بر اساس آن جمع بندی لازم را داشته باشد.



 



بررسی افزایس غیرمتعارف قیمت سکه و طلا



نماینده خدابنده ارائه گزارشی از وضعیت غیرمتعارف افزایش قیمت سکه و طلا را از دیگر موضوعات مورد بررسی در جلسه امروز کمیسیون عنوان کرد و گفت: در این مورد گزارشی از تحلیل کارشناسان این حوزه مطرح و تصمیم گیری در مورد آن به بعد از کار کارشناسی اعضای کمیسیون موکول شد.



وی با اشاره به تصمیم گیری درباره تعیین یک عضو کارگروه ماده 62 قانون برنامه پنجم توسعه در جلسه امروز کمیسیون اصل 90،‌ گفت: بر اساس تصمیم گیری اعضا "غلامرضااسداللهی" نماینده تربت جام و تایباد به عنوان عضو ناظر در این کارگروه انتخاب شدند.



موسوی گفت: در ادامه جلسه گزارشی از پرونده شکایت کامیون داران از شرکت سایپا دیزل درباره خودورهای دانگ فنگ قرائت و قرار شد برای بررسی بیشتر موضوع، جلسه ­ای با حضور مسئولان ذی ربط، مدیرعامل این مجموعه خودروسازی، یک نفر نماینده شاکیان و اعضای کمیسیون اصل 90 برگزار شود.

  • کد خبر : 56468
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم