خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/01 - 14:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
فولادگر خبر داد:

بررسی گزارش دستگاه‌های اجرایی از خصوصی‌سازی در کمیسیون اصل 44

رئیس کمیسیون اصل 44 مجلس، از بررسی گزارش دستگاه‌های دولتی درباره نحوه اجرای اصل 44 و واگذاری شرکت‌های دولتی به بخش خصوصی در نشست این هفته کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری بر اجرای اصل 44 قانون اساسی خبر داد.


"حمیدرضا فولادگر" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) از تشکیل نشست‌ کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری بر اجرای اصل 44  در روز دوشنبه (سوم مرداد) در دو نوبت صبح و ظهر خبر داد.



نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: نخستین دستور کار کمیسیون اصل 44 در نشست روز دوشنبه( سوم مرداد ) که از ساعت هفت صبح در محل کمیسیون برگزار می‌شود به ادامه بررسی طرح ایجاد فضای مساعد کارآفرینی و برطرف کردن موانع کسب و کار اختصاص دارد.



وی با بیان این که این کمیسیون در نشست روز دوشنبه خود به عنوان کمیسیون اصلی، کار بررسی اصلاح موادی از قانون بخش تعاون را آغاز می‌کند، تأکید کرد: کمیسیون اصل 44 در نشست روز دوشنبه بررسی و طرح اصلاح موادی از قانون بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران و اصلاحیه آن را که مصوب سال 77 است، آغاز می‌کند.



 



دستگاه‌های دولتی درباره نحوه اجرای خصوصی‌سازی گزارش می‌دهند



فولادگر، یکی از اصلی‌ترین وظایف کمیسیون اصل 44 را نظارت بر روند اجرای صحیح قانون خصوصی‌سازی در کشور خواند و گفت: کمیسیون اصل 44 در راستای انجام این وظیفه به‌طور منظم از دستگاه‌های درگیر در اجرای اصل 44 و نهادهای دولتی که موظف به خصوصی‌سازی بخش‌هایی از زیرمجموعه خود هستند در نشست‌های کمیسیون دعوت می‌کند.



رئیس کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری بر اجرای اصل 44 قانون اساسی مجلس همچنین افزود: این هفته نیز برخی از مسئولان دولتی در نشست نوبت ظهر کمیسیون اصل 44 مهمان اعضای این کمیسیون خواهند بود تا درباره نحوه اجرای این قانون و عملکرد خصوصی‌سازی در حوزه خود به نمایندگان گزارش دهند.

  • کد خبر : 54579
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار