خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1392/07/13 - 19:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
قادری در گفتگو با خانه ملت:

بررسی کاهش سهم واریزی صندوق توسعه ملی/ نظر دولت فردا اعلام می شود

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت : در جلسه امروز کمیسیون تقاضای کاهش سهم واریزی صندوق توسعه ملی از 26 درصد به 20 درصد و استفاده از آن 6 درصد آزاد شده برای کمک به کسری بودجه بررسی شد.


جعفر قادری در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه در جلسه امروز کمیسیون تقاضای کاهش سهم واریزی صندوق توسعه ملی از 26 درصد به 20 درصد و استفاده از 6 درصد آزاد شده برای کمک به کسری بودجه بررسی شد، ‌گفت: پیشنهاد دیگری هم مطرح شد که این سهم از 26 درصد به 23 درصد برسد و این موضوع مطرح شد که مبلغ آزاد شده یا در بانکها سپرده گذاری شود و آنجا مورد استفاده قرار بگیرد و سه برابر آن تسهیلات برای طرح های عمرانی و اتمام پروژه ها دریافت شود.



نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: درباره این کاهش درصد قرار شد دولت بررسی کند و جمع بندی بررسی ها را در جلسه فردای کمیسیون مطرح کند تا در این باره تصمیم گیری شود.



وی افزود: بحث ها درباره اصلاح لایحه بودجه در این کمیسیون ادامه دارد و با توجه به اینکه پیشنهادات کمیسیون های دیگر هم در این کمیسیون مطرح می شود در جلسات آینده این موضوع پی گیری خواهد شد.



این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: در جلسه امروز فرصتی برای رسیدگی به ماده واحده الحاقی که توسط کمیته اقتصادی مجلس مبنی بر حذف سه دهک پر درآمد تهیه شده بود باقی نماند.



نماینده مردم شیراز در مجلس در این باره که گفته می شود نیازی به تصویب قانون جدید برای حذف دهک ها نیست، افزود: بر اساس قانون بودجه دولت حق تغییر میزان یارانه دریافتی مردم را دارد اما اجازه حذف دهک ها را ندارد./



پایان پیام

  • کد خبر : 112181
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار