خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/09/22 - 17:45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
ادیانی‌راد خبر داد:

بررسی چالش ها و فرصت های حوزه برق و آب در جلسه مشترک وزارت نیرو و کمیسیون انرژی

عضو کمیسیون انرژی از بررسی چالش ها و فرصت های حوزه برق و آب در جلسه مشترک وزیر نیرو ،معاونان وزارت نیرو و اعضای کمیسیون انرژی خبر داد.


سید علی ادیانی‌راد در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت در ارتباط با محورها و نتایج جلسه امور-سه‌شنبه 22 آذرـ گفت:جلسه امروز کمیسیون انرژی به دعوت وزیر نیرو ،مجید نامجو با حضور اعضای کمیسیون انرژی با وزیر نیرو و مسئولان و معاونین وزارت نیرو برگزار شد.



نماینده مردم قائم شهر،سواد کوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی از قرائت گزار ش محمد بهزاد،معاون امور برق وزیر نیرو در این جلسه خبر داد و افزود: معاون امور برق وزارت نیرو آقای بهزاد درحوزه برق و انرژی‌های نو و طرح جدید گزارشاتی را مطرح کردند و برنامه های خود در چهارچوب برنامه پنجم کشوررا  تبیین و میزان تولید برق و چالش‌هایی که صنعت برق کشور با آن روبه‌رو است را برای اعضای کمیسیون مطرح کردند.



وی ادامه داد:هم چنین ،محمدرضا عطار زاده ،معاون امور آب وزیر نیرو گزارشاتی در حوزه آب و مسائل مرتبط با خطر خشکسالی که کشور را تهدید می کند و تقلیل یافتن و کاهش منابع آبی کشور ارائه کردند و با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای استفاده درست و بهینه از انرژی آب ،به بیان انتظارات وزارت نیرو از کمیسیون انرژی پرداختند./



پایان پیام

  • کد خبر : 64862
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم