خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/23 - 19:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
کرمی‌راد خبر داد؛

بررسی پیوستن ایران به گروه "دی 8 " در کمیسیون امنیت ملی

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی موضوع عضویت جمهوری اسلامی ایران در گروه "دی 8" ( کشورهای در حال توسعه) در جلسه دیروز این کمیسیون خبر داد.


"محمد کرمی‌راد" در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت(www.icana.ir)، در تشریح جزئیات جلسه روز گذشته - 23 مرداد ماه - کمیسیون  امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: در این جلسه که با حضور نماینده‌ای از شورای نگهبان برگزار شد، موضوع عضویت ایران در گروه  "دی 8" (8 کشور در حال توسعه) بررسی شد.



نمانیده کرمانشاه افزود: طبق ایراد وارده از سوی شورای نگهبان در زمینه عضویت ایران در گروه  دی 8 باید اساسنامه این گروه به تصویب مجلس برسد، بر همین اساس مقرر شد این موضوع در کمیسیون مطرح و در صحن علنی مجلس هم پیگیری شود.



او بررسی رویدادها و تحولات شکل گرفته در کشور انگلستان را از دیگر موارد مورد بحث در جلسه دیروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی دانست و اعلام کرد: قرار شد  اتفاقات کشور انگلیس در کمیته حقوق بشر به صورت کار شناسی شده‌تری مورد تحلیل قرار بگیرد.



کرمی راد ارائه گزارش سفر "علاء الدین بروجردی" رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به مصر را از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه دیروز این کمیسیون عنوان کرد.

  • کد خبر : 56485
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم