خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/30 - 09:13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

بررسی پیش‌نویس اساسنامه شرکت نفت در کمیسیون انرژی

**کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی فردا پیش‌نویس‌های قانون نفت و گاز و تأسیس وزارت نفت و گاز و همچنین پیش‌نویس اساسنامه شرکت ملی نفت و گاز ایران را بررسی می‌کند.

به گزارش خانه ملت، بررسی پیش‌نویس قانون نفت و گاز و پیش‌نویس قانون تأسیس وزارت نفت و گاز و پیش‌نویس اساسنامه شرکت ملی نفت و گاز ایران در دستور کار جلسه روز یکشنبه کمیسیون انرژی قرار دارد.

کارگروه نفت و گاز این کمیسیون نیز در همین روز برای بررسی کمکهای وزارت نفت به اشخاص حقیقی و حقوقی با حضور کارشناسان وزارت نفت به دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌های مجلس و سازمان بازرسی کل کشور تشکیل جلسه می‌دهد.

"مسعود میرکاظمی" وزیر نفت جهت پاسخگویی به سؤالات "مجید نصیرپور" نماینده سراب، "احمدعلی کیخا" نماینده زابل، "مقداد نجف‌نژاد" نماینده بابلسر، "خلیل حیات مقدم" نماینده محترم ماهشهر (دو مورد)، "مهدی عیسی‌زاده" نماینده میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب، "علیرضا دهقانی" نماینده ایذه و باغملک، "مصطفی مطورزاده" نماینده خرمشهر و "جلال محمودزاده" نماینده مهاباد در جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون انرژی حاضر می‌شود.

کارگروه نفت و گاز برای بررسی فرمول تعیین فروش گاز به کشورها با حضور کارشناسان وزارت نفت به دیوان محاسبات مرکز پژوهشهای مجلس و سازمان بازرسی کل کشور در روز سه‌شنبه نیز جلسه خواهد داشت.

  • کد خبر : 25462
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار