خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/07/04 - 19:06
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در کمیسیون اجتماعی مطرح شد؛

بررسی وضعیت کارگران شرکت‌های پیمانی در کمیته اشتغال

**نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس، در رابطه با مباحث مطرح شده در کمیسیون متبوعش گفت: بررسی‌های بیشتر در رابطه با اجحافی که به کارگران شرکتی و پیمانی می‌شود، به کمیته اشتغال و روابط کار واگذار شد.

"هادی مقدسی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، با تاکید بر جلوگیری از تضییع حقوق کارگرانی که کارهای خدماتی دستگاه‌های دولتی را انجام می‌دهند، اظهار داشت: این کارگران که در اختیار شرکت‌های پیمانکاری هستند، اجحاف زیادی در حقشان صورت می‌گیرد، به طوری که از 800 هزار تومانی که به این شرکت‌ها در قبال خدمت کارگران داده می‌شود، تنها 300 هزار توامان آن به کارگر پرداخت می‌شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس، افزود: به دلیل اینکه این مسئله نیاز به مطالعه و بحث بیشتری داشت و اینکه جمع کردن این شرکت‌ها برخلاف برنامه چهارم توسعه و بحث تصدی‌گری دولت است؛ برای بررسی‌های بیشتر به کمیته اشتغال و روابط کاری واگذار شد تا هفته آینده تکمیل شود.

وی همچنین به گزارش رییس سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: در راستای این گزارش قرار شد هماهنگی‌های بیشتر و جدی‌تری میان سازمان تبلیغات اسلامی و کمیسیون اجتماعی صورت بگیرد.

مقدسی در ادامه افزود: درباره گزارش آقای جولایی رییس ستاد دیه مقرر شد، در بازدیدهایی که از زندان‌ها داریم، به زندانی‎های بدهکار غیر مقصر کمک شود.

  • کد خبر : 28209
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار