خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/09/08 - 16:58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در جلسه امروز کمیسیون اصل 90 صورت گرفت؛

بررسی وضعیت هزینه‌ای و درآمدی دولت

دبیر اول کمیسیون اصل نودم قانون اساسی از بررسی وضعیت هزینه‌ای و درآمدی دولت و همچنین بررسی بی انضباطی مالی در سازمان اوقاف در جلسه صبح و عصر امروز این کمیسیون خبر داد.


غلامرضا اسدالهی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نتایج جلسه عصرامروز(سه شنبه 8 آذر ماه) کمیسیون  اصل 90 مجلس با بیان اینکه کمیسیون اصل 90 امروز مسئولان سازمان اوقاف را دعوت کرده بود، گفت: در این جلسه بیشتر بحث‌هایی که مربوط به بی انضباطی مالی در سازمان اوقاف بود،مطرح شد.



نماینده مردم تربت جام و تایباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سازمان بازرسی نامه‌ای به رئیس مجلس نوشته بود و خواستار بررسی بی‌انضباطی مالی در سازمان اوقاف شده است.



اسدالهی با بیان اینکه بی انضباطی‌های مالی صورت گرفته در سازمان اوقاف مربوط به سنوات گذشته است، گفت: مسئولان اوقاف در توضیحات خود تاکید داشتند مشکلاتی که مربوط به سنوات گذشته بوده مرتفع گردیده و سیستم مالی در سازمان اوقاف در حال پیاده سازی است که به انضباط مالی در این سازمان کمک می کند.



دبیر اول کمیسیون اصل نود در ادامه از درخواست سازمان اوقاف برای در نظر گرفتن ردیف اعتباری برای این سازمان در بودجه سالانه خبر داد.



اسدالهی همچنین از بررسی وضعیت هزینه ای و درآمدی دولت در جلسه صبح امروز این کمیسیون با حضور کارشناسان دیوان محاسبات کشور خبر داد و گفت: دیوان محاسبات گزارش هایی از نحوه مصرف بودجه در شش ماه اول سال 90 و سال 89 ارائه کرد و همچنین مواردی در مورد عدم واریز 20 درصد از عواید نفت از ناحیه بعضی دستگاه ها مثل شرکت ملی گاز به صندوق توسعه ملی ارائه داد./



پایان پیام

  • کد خبر : 63946
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم