خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/10/06 - 16:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
قنبری خبر داد:

بررسی نحوه هزینه‌کرد بودجه فرهنگی ایلام در مجمع نمایندگان استان

**نماینده مردم ایلام، شیروان، چرداول و ایوان در مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه مجمع نمایندگان استان در هفته گذشته خبر داد.

"داریوش قنبری" در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت در خصوص جلسه مجمع نمایندگان استان ایلام اظهار داشت: در این جلسه نمایندگان استان در خصوص سرقت های مسلحانه، مسایل و مشکلات مربوط به هزینه کرد اعتبارات فرهنگی ایلام از سوی استاندار مسایلی را مطرح کردند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در این جلسه بررسی دلایل سرقت های مسلحانه ای که در ماه های اخیر در سطح استان ایلام صورت گرفته بود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی در ارتباط با مشکلات اعتبار فرهنگی در استان گفت: اعتبارات فرهنگی از سوی استانداری ایلام به نحو ابهام برانگیزی مصرف شده است، در این خصوص نمایندگان استان ایلام احساس نارضایتی می کردند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نمایندگان استان خواستار روشن شدن هزینه کردهای استانداری در ارتباط با اعتبارات فرهنگی هستند.
وی یادآور شد: بررسی های هزینه کرد بودجه های اعتباری فرهنگی بیانگر اینست که برخی پروژه های فرهنگی که در حال حاضر جریان دارند بدون هدف و مقصود خاصی با بودجه های کلان اجرایی شده اند.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: مجمع نمایندگان استان ایلام در خصوص نحوه هزینه کرد بودجه های  فرهنگی استان ایلام و برخی مسایل دیگر، سئوال هایی را از محمد مصطفی نجار وزیر کشور و حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور طراحی و به کمیسیون های مختلف مجلس ارائه کرده اند. 

  • کد خبر : 34463
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار