خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/24 - 19:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
حیدری‌دستنائی به خانه ملت خبر داد:

بررسی منابع مالی اجرای طرح ترنم ولایت در کمیسیون آموزش و تحقیقات

**سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تبادل و بررسی اخبار مربوط به حوزه آموزش در جلسه امروز کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: بیشترین بحث درمورد طرح "ترنم ولایت" بود که توسط وزیر آموزش و پرورش مطرح شده بود. نتیجه‌گیری درباره تغییر نظام آموزشی کشور نیز به جلسه بعد موکول شد.

"نورالله حیدری‌دستنائی" با اشاره به تصمیمات وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، گفت: یکی از مهم‌ترین اخباری که مورد بحث قرار گرفت در رابطه با اظهار وزیر آموزش و پرورش درباره برگزاری  طرح "ترنم ولایت" بود که طبق این طرح قرار است در یک سمینار سراسری روسای مناطق در ماه مبارک رمضان تمام فرهنگیان به همراه خانواده‌هایشان را به مراسم افطاری دعوت کنند.

وی در ادامه افزود: یک میلیون فرهنگی که به همراه خانواده‌هایشان 5 میلیون نفر می‌شوند، بحث اینجاست که منبع درآمد این مراسم از کجا قرار است تامین شود.

نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ، تصریح کرد: بحث دیگر در رابطه با صحبت دیگر وزیر آموزش و پرورش مبنی بر بحث "مجتمع‌های آموزشی" بود که ابهامات زیادی در این طرح وجود دارد.

به گفته حیدری دستنائی اخبار مربوط به انتقال معاونت آموزشی وزارت علوم به استان سمنان نیز مورد بررسی قرار گرفت.

 

عباسی ناظر شورای عالی آموزش و پرورش شد

اما مهم‌ترین و اصلی‌ترین طرحی که قرار بود در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بررسی شود در رابطه با طرح تغییر نظام آموزشی کشور بود که قرار شد این طرح با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه آینده این کمیسیون بررسی شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در این رابطه اظهار داشت: معاون آموزشی وزارت آموزش و پرورش آقای "ابراهیم سحرخیز" و دبیر کل معاونت آموزشی این وزارتخانه در این جلسه حضور داشتند که متاسفانه طرح تغییر نظام آموزشی کشور به دلیل تشابه اسمی با مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی به جلسه بعدی موکول شد.

همچنین "اسدالله عباسی" نماینده مردم رودسر و املش به عنوان جانشین مرحوم "محمدعلی حیاتی" به عنوان یکی از ناظران شورای عالی آموزش و پرورش انتخاب شد.

  • کد خبر : 25008
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار