خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/01/29 - 13:23
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
هفته آینده صورت می‌گیرد؛

بررسی مشکلات عمرانی استان هرمزگان در کمیسیون عمران

پس ازبازدید 14 نفر از نمایندگان کمیسیون عمران از پروژه‌های عمرانی استان هرمزگان، رئیس این کمیسیون در نظر دارد، نتیجه این سفر را در دستورکار هفته آینده کمیسیون قرار دهد.


"علی‌اکبر آقایی مغانچوقی" در گفت‎وگو با خبرنگار خانه ملت(www.icana.ir)، با بیان اینکه اعضای کمیسیون عمران در سفر دو روزه به استان هرمزگان از نزدیک با مشکلات عمرانی استان آشنا شدند، گفت: از تمامی زیر ساخت‌های استان هرمزگان از بنادر گرفته تا آزادراه‌ها، بزرگراه‌ها، وضعیت آب شرب شهری-روستایی و فاضلاب این استان بازدید کردیم.



نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون عمران پس از پیام سال جهاد اقتصادی مقام معظم رهبری این سفر را در دستورکار خود قرار داد، تصریح کرد: از دولت سرپرست وزارت راه و ترابری، معاون امور بنادر وزارت راه و ترابری ، معاون ساخت و توسعه وزارت راه و ترابری، معاون حقوقی وزارت مسکن و شهر سازی و معاون پروژه‌های دولتی وزارت مسکن و شهرسازی نمایندگان را همراهی کردند.



رئیس کمیسیون عمران گفت: ساخت و ساز، بافت‌های فرسوده و حاشیه شهرها بررسی شد و پیگیر برطرف شدن مشکلات این استان از وزرای مربوطه خواهیم بود.

  • کد خبر : 43834
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار