خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/06/29 - 20:17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در ادامه سفر اعضای کمیسیون صنایع و معادن صورت گرفت؛

بررسی مشکلات صنعت گیلان با حضور مسئولان صنعتی استان

**نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس با اشاره به سفر کاری کمیسیون صنایع ومعادن به استان گیلان، گفت: در دومین روز از سفر اعضای کمیسیون به این استان، نشستی جهت بررسی مشکلات صنعت این استان برگزار شد.

"سید مهدی صادق" عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه این نشست در محل ساختمان استانداری گیلان برگزارشد، تصریح کرد: در  این نشست نمایندگان کمیسیون صنایع و معادن، قائم مقام معاون وزیر صنایع، مدیر  استاندار، 7 نفر از نمایندگان مجمع استان گیلان،صنعت‌گران، تولیدکنندگان و صاحبان صنایع استان گیلان و تشکل‌های غیردولتی که در زمینه صنعت و معدن فعالیت دارند حضور داشتند.

وی ادامه داد: مسئولان صنعت و معدن این استان در حوزه فعالیت خود شرایط و مشکلات صنعتی گیلان را مطرح کردند.

صادق با بیان اینکه حسین هاشمی در انتهای نشست، مسایل مطرح شده را جمع‌بندی کرد، اظهار داشت: رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس پس از جمع بندی مشکلات، عنوان کرد تمامی مسائلی که مطرح شد و مشکلاتی که عنوان نشده است به صورت مکتوب به کمیسیون ارائه شود تا نمایندگان جهت رفع آنها اقدام کنند.

نماینده مردم آستانه اشرفیه افزود: هاشمی همچنین خواستار تشکیل جسله‌ای مشترک بین تولیدکنندگان، صاحبان صنایع، تشکل‌های غیردولتی با وزیر صنایع و معادن جهت مطرح کردن مشکلات و رفع آنها شد.

به گفته وی، اعضای کمیسیون صنایع و معادن عصر امروز از چند واحد تولیدی و صنعتی استان گیلان بازدید کردند.

17 نفر از اعضای کمیسیون صنایع و معادن جهت بازدید از شرایط صنعتی به استان گیلان سفر کرده‌اند، این سفر پس از بازدید از تمامی واحدهای تولید و صنعتی این استان روز چهارشنبه 31 شهریور به تهران برمی‌گردند.

  • کد خبر : 27800
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار