خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1392/07/14 - 17:54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در جلسه امروز کمیسیون کشاورزی مجلس صورت گرفت:

بررسی ماده 6 و 7 طرح جامع آلودگی هوا و کنترل ریزگردها

عضو کمیسیون کشاورزی،آب ومنابع طبیعی مجلس، گفت: جدول زمان بندی دراین کمیسون ارائه شد که در این جدول خودروهای فرسوده لیست شده بودند به طوری که این خودروها باید تا پایان سال ازرده خارج شوند.


عباس پاپی زاده در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت با اشاره به جلسه امروز کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: امروز (یکشنبه 14 مهر ماه) کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی، به ادامه بررسی طرح جامع آلودگی هوا و کنترل ریزگردها پرداخت.



نماینده مردم دزفول درمجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه کمیسیون کشاورزی تا ماده 6 این طرح را درجلسات گذشته بررسی کرده است، تصریح کرد: گزارش کارگروه منابع طبیعی و محیط زیست در خصوص طرح کاهش آلودگی هوای کشور و طرح یک‌ فوریتی الزام دولت به حمایت از استانهایی که مورد هجوم پدیده ریزگردها قرار دارند بررسی شد و همچنین جدول زمان بندی دراین کمیسون ارائه شد که در این جدول خودروهای فرسوده لیست شده بودند به طوری که این خودروها باید تا پایان سال از رده خارج شوند.



این نماینده مردم درمجلس نهم گفت: کمیسیون کشاورزی ماده 6 و 7 این طرح را بررسی کرد و مقررشد ادامه بررسی این طرح به جلسات بعدی موکول شود.



پاپی زاده اظهارداشت: کلیات بررسی لایحه اصلاح قانون بودجه سال 1392 کل کشوردرکمیسیون کشاورزی رأی مثبت آورد و مقررشد جزییات آن ازسوی کمیته ای متشکل از نمایندگان و مرکز پژوهش های مجلس و دستگاه های دولتی از جمله وزارت جهاد کشاورزی بررسی شود.



عضو کمیسیون کشاورزی، آب ومنابع طبیعی مجلس گفت: طرح حذف بند(ج) ماده(148) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران نیز در کمیسیون کشاورزی، آب ومنابع طبیعی مجلس بررسی شد و این طرح نیز دراین کمیسیون رأی نیاورد.



پایان پیام/

  • کد خبر : 112277
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار