خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/02/31 - 17:30
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
کیخا خبر داد:

بررسی لایحه بخش تعاونی اقتصاد در کمیسیون کشاورزی

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان این که اعضای این کمیسیون رسیدگی به لایحه موافقتنامه همکاری در زمینه بهداشت دام و دامپزشکی بین ایران و صربستان را از فردا آغاز می‌کنند، گفت: بررسی لایحه بخش تعاونی اقتصاد ایران در دستور کار نشست فردای این کمیسیون است.


"احمدعلی کیخا" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، با بیان این که بررسی لایحه بخش تعاونی اقتصاد و جمهوری اسلامی ایران در دستور کار نشست فردا (یکشنبه اول خرداد) کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس است، تصریح کرد: این کمیسیون برای بررسی این لایحه کمیسیون فرعی است.



نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت لایحه موافقتنامه همکاری در زمینه بهداشت دام و دامپزشکی بین ایران و جمهوری صربستان را برای بررسی و تصویب به مجلس ارائه کرده است.



نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس اظهار کرد: اعضای این کمیسیون کار رسیدگی به لایحه موافقتنامه همکاری در زمینه بهداشت دام و دامپزشکی بین ایران و جمهوری صربستان را از فردا آغاز می‌کنند و پس از بررسی‌های نهایی گزارش خود را برای قرائت در صحن علنی آماده می‌کنند.



کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس یکی از کمیسیون‌های فرعی مجلس است که لایحه بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران را بررسی می‌کند.

  • کد خبر : 48090
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار