خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/08/08 - 17:45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

بررسی عملکرد معاونت توسعه حمل و نقل جاده‌ای وزارت راه در کمیسیون عمران

عضو کمیسیون عمران مجلس در تشریح نشست امروز این کمیسیون گفت: در نشست امروز، معاونت توسعه حمل و نقل جاده‌ای وزارت راه و شهرسازی گزارشی از عملکرد 6 ماهه خود به اعضای کمیسیون ارائه داد.


نصراله کمالیان در در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز(یک‌شنبه هشتم آبان) کمیسیون عمران گفت: در نشست امروز معاونت توسعه حمل و نقل جاده‌ای وزارت راه و شهرسازی با حضور در این کمیسیون گزارشی از عملکرد 6 ماهه سال جاری این معاونت ارائه داد.



نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین در ادامه نشست امروز معاونت مسکن روستایی بنیاد مسکن نیز در زمینه خانه‌های روستایی گزارشی را برای اعضا قرائت کرد.



وی با بیان اینکه در نشست امروز لایحه حق‌الارض نیز که از سوی شهرداری تهیه و تدوین شده بود، بررسی شد، گفت: بر اساس این لایحه شهرداری عوارضی را از نهادها ودستگاه‌های مختلف برای انجام امور مختلف همچون کانال‌کشی در زیر زمین، نصب دکل و تیر برق و اقدامات دیگر دریافت خواهد کرد که با رأی منفی نمایندگان این لایحه تصویب نشد.



عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: بر اساس استدلال اکثر نمایندگان هزینه عوارض حق‌الارض شهرداری در نهایت به مردم تحمیل می‌شد و به این دلیل به تصویب نرسید./



پایان پیام

  • کد خبر : 61910
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم