خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/11/11 - 18:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

بررسی علل غرق شدن اتوبوس دریایی در کمیسیون عمران مجلس

کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز خود، دلایل غرق شدن اتوبوس دریایی در بندرعباس و تغییرکاربری اراضی زراعی را به طور مفصل مورد بررسی قرار داد.


به گزارش خبرنگاراقتصادی خبرگزاری خانه ملت، محمد علی رضایی با اشاره به موارد مورد بررسی در جلسه امروز کمیسیون عمران افزود: یکی از موارد مورد بررسی درجلسه امروز کمیسیون عمران ، دلایل غرق شدن اتوبوس دریایی درحوالی بندرعباس بود. لازم به ذکر است که متاسفانه قایقداران و اتوبوسداران بندرعباس چند روز پیش در حالیکه دریا به شدت توفانی بود قصد حرکت از هرمز به سمت بندرعباس و جزیره قشم را داشت که پس از طی چند کیلومترغرق شد.



نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق خبرهای رسیده ، نیروهای جمعیت هلال احمر استان هرمزگان پنج نفرازهموطنان غرق شده را پیدا و با آمبولانس به بیمارستان منتقل کردند ولی متاسفانه سایر هموطنان غرق شدند.



عضو کمیسیون عمران مجلس یادآور شد: موضوع غرق شدن این اتوبوس دریایی و کشته شدن تنی چند ازهموطنانمان در این حادثه از سوی کمیسیون عمران مورد ارزیابی قرار گرفت وهمچنین از وزارت راه خواسته شد گزارشی جامع و کامل دراین خصوص به کمیسیون عمران ارائه کند.



رضایی با اشاره به موضوع دیگر مورد بررسی در جلسه امروزکمیسیون عمران افزود: مسئله تغییرکاربری اراضی زراعی در کمیسیون عمران، به عنوان کمیسیون فرعی مورد بررسی قرار گرفت که تصویب نشد.



نماینده مردم  تربت حیدریه درخانه ملت یادآورشد: کلیات طرح مربوط به  کمیسیون هوانوردی و حوادث مربوط به آن ، در کمیسیون مورد موافقت قرار گرفت و مقرر شد در جلسات بعدی ،جزئیات آن طرح بررسی شود./

  • کد خبر : 68014
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم