خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/30 - 09:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
با حضو مسئولان ذی‌ربط صورت می‌گیرد

بررسی عرفان‌های نوظهور و انحرافی در کارگروه امنیت

**کارگروه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در این هفته موضوع «عرفان‌های نوظهور و انحرافی» را با حضور مسؤولین ذی‌ربط بررسی می‌کند.

به گزارش خانه ملت کارگروه روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی روز یکشنبه تشکیل جلیه داده و به بررسی دو لایحه موافقتنامه معاضدت حقوقی دوجانبه در موضوعات کیفری و استرداد مجرمین بین جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی می‌پردازد.

این کارگروه در همین جلسه لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون تجدیدنظر شده کیوتو درمورد ساده و هماهنگ سازی تشریفات گمرکی و بررسی لایحه تصویب موارد حذف، اصلاح و الحاق به اساسنامه، مقاوله‌نامه و آئین‌نامه کلی کنفرانسها، مجامع و سایر جلسات اتحادیه بین‌المللی مخابرات طی کنفرانس سران مختار (آنتالیا- 2006 میلادی- 1385 هجری‌شمسی) را نیز مورد رسیدگی قرار خواهد داد.

جلسه کارگروه روابط خارجی برای بررسی لایحه موافقتنامه معاضدت حقوقی دوجانبه در موضوعات کیفری بین جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی، لایحه موافقتنامه استرداد مجرمین بین جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی،  لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون تجدیدنظر شده کیوتو درمورد ساده و هماهنگ سازی تشریفات گمرکی و لایحه تصویب موارد حذف، اصلاح و الحاق به اساسنامه، مقاوله‌نامه و آئین‌نامه کلی کنفرانسها، مجامع و سایر جلسات اتحادیه بین‌المللی مخابرات طی کنفرانس سران مختار (آنتالیا- 2006 میلادی- 1385 هجری‌شمسی) را نیز بررسی می کند.

جلسه کارگروه دفاعی  کمیسیون نیز روز دوشنبه برگزار می‌شود و بررسی لایحه الحاق سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح به فهرست نهادها و مؤسسات عمومی غیردولتی - مصوب 1373 و همچنین ادامه بررسی طرح اصلاح موادی از قانون خدمت وظیفه عمومی- مصوب 29/7/1363 را در دستور کار خود دارد.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در جلسه روز سه‌شنبه خود به بررسی و جمع‌بندی طرحها و لوایح مطروحه در کارگروهها می‌پردازد.

جلسه کارگروه حقوق بشر برای ادامه بررسی تطبیقی اعلامیه حقوق بشر اسلامی با اعلامیه حقوق بشر با حضور مسؤولین ذی‌ربط و جلسه کارگروه امنیت برای بررسی «عرفان‌های نوظهور و انحرافی» با حضور مسؤولین ذی‌ربط نیز در روز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

  • کد خبر : 25465
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار