خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/03/02 - 13:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
فردا صورت می‌گیرد؛

بررسی طرح یک فوریتی ایجاد فضای مساعد کسب و کار در کمیسیون کشاورزی

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان این که اعضای این کمیسیون در نشست عصر سه‌شنبه خود تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان حفاظت محیط زیست را بررسی می‌کنند، گفت: رسیدگی به طرح یک فوریتی ایجاد فضای مساعد کارآفرینی و رفع موانع کسب و کار از دیگر دستورکارهای این کمیسیون است.


"کاظم فرهمند" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، تصریح کرد: اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در نشست روز سه‌شنبه  خود تقاضای 23 نفر از نمایندگان مردم در مجلس درباره تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان حفاظت محیط زیست کشور را بررسی‌ می‌کنند.



نماینده مردم مهریز، بافق، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی افزود: اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در نشست روز سه شنبه خود، همچنین تقاضای نمایندگان درباره تحقیق و تفحص از میزان تولید، واردات و علت آلودگی برنج موجود در کشور را بررسی می‌کنند.



 



عملکرد سازمان دامپزشکی بررسی می‌شود



وی ادامه داد: اعضای  کمیسیون کشاورزی فردا  همچنین کلیات تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان دامپزشکی را بررسی می‌کنند.



فرهمند درباره دستورکارهای دیگر نشست روز سه شنبه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، گفت: اعضای این کمیسیون روزآینده طرح یک فوریتی ایجاد فضای مساعد کارآفرینی و رفع موانع کسب و کار را بررسی می‌کنند.



نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس تصریح کرد: از دستورکارهای دیگر نشست عصر فردای این کمیسیون بررسی علل، میزان و چگونگی واردات محصولات کشاورزی در دولت دهم است.

  • کد خبر : 48394
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار