خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/29 - 11:46
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست این هفته کمیسیون کشاورزی انجام می‌شود:

بررسی طرح واگذاری امور مربوط به واردات اقلام کشاورزی به وزارت کشاورزی

اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس، در نشست این هفته خود، بررسی طرح یک فوریتی "انتزاع وظایف و اختیارات بخش کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و الحاق آن به وزارت جهاد کشاورزی" را آغاز می‌کنند که بر اساس آن همه امور مربوط به واردات اقلام کشاورزی به وزارت جهاد کشاورزی واگذار می‌شود.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت (www.icana.ir) بر اساس برنامه اعلام شده از سوی هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، نشست اعضای این کمیسیون روز سه شنبه - اول شهریور - در محل این کمیسیون،  برگزار می‌شود.



نخستین دستور کار کمیسیون کشاورزی مجلس در نشست روز سه شنبه، بررسی طرح انتزاع وظایف و اختیارهای بخش کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و الحاق آن به وزارت جهاد کشاورزی است که یک فوریت آن هفته گذشته در صحن علنی مجلس به تصویب رسید.



بر اساس این طرح، همه امور مربوط به واردات و صادارت اقلام کشاورزی، از وزارتخانه‌های دیگر جدا شده و بر عهده وزارت جهاد کشاورزی قرار می‌گیرد.



اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس همچنین در ادامه نشست روز سه‌شنبه، طرح اصلاح قانون استخدام مهندسان ناظر تولیدات کشاورزی را که در سال 1389 در صحن علنی مجلس به تصویب رسید، بررسی خواهند کرد.

  • کد خبر : 56932
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم