خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1392/07/07 - 17:58
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در جلسه امروز کمیسیون کشاورزی،آب ومنابع طبیعی مجلس صورت گرفت/

بررسی طرح جامع آلودگی هوا و کنترل ریزگردها

عضوهیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب ومنابع طبیعی مجلس گفت: براساس این طرح شهرداری، سازمان محیط زیست و سازمان راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی موظف هستند که ماشین آلات را طبق استانداردهای ملی و جهانی طراحی کنند که این مهم نیزخود باعث کاهش آلودگی هوا می شود.


هدایت الله میرمرادزهی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت با اشاره به جلسه امروزکمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: امروز(یکشنبه 7مهر ماه) کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی به ادامه بررسی طرح جامع آلودگی هوا و کنترل ریزگردها پرداخت.



نماینده مردم سراوان، سیب، سوران و زابلی درمجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کمیسیون کشاورزی تا ماده 6 این طرح را درجلسات گذشته بررسی کرده است، تصریح کرد: براساس این طرح شهرداری، سازمان محیط زیست و سازمان راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی موظف هستند که ماشین آلات را طبق استانداردهای ملی و جهانی طراحی کنند که این مهم نیزخود باعث کاهش آلودگی هوا می شود.



این نماینده مردم درمجلس نهم اظهارداشت: از سوی مرکز پژوهشهای مجلس، سازمان محیط زیست و وزارت صنعت، معدن و تجارت و اعضای کمیسیون کشاورزی دراین طرح تغییراتی بوجود آمد.



 عضوهیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب ومنابع طبیعی مجلس گفت: کمیسیون کشاورزی تا ماده 10 این طرح را بررسی کرد و مقرر شد ادامه بررسی این طرح به جلسات بعدی موکول شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 111756
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار