خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/10 - 11:47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
محمدعلی رضایی:

بررسی طرح ایجاد فضای کارآفرینی و رفع موانع کار هفته آینده تصویب می‌شود

عضو کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اجرای اصل 44 قانون اساسی با بیان این که اعضای این کمیسیون در نشست صبح امروز خود طرح ایجاد فضای مساعد کارآفرینی و برطرف کردن موانع کسب و کار را بررسی کردند، گفت: کار رسیدگی به این طرح هفته آینده به پایان می‌رسد.


"محمدعلی رضایی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) تصریح کرد: اعضای کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اجرای اصل 44 قانون اساسی در نشست صبح امروز (دوشنبه 10 مرداد) خود طرح ایجاد فضای مساعد کارآفرینی و برطرف کردن موانع کسب و کار را بررسی کردند.



نماینده مردم تربت‌حیدریه در مجلس شورای اسلامی با بیان این که طرح ایجاد فضای مساعد کارآفرینی و برطرف کردن موانع کسب و کار 24 ماده است، افزود: اعضای کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اجرای اصل 44 قانون اساسی تا کنون 22 ماده از این طرح را بررسی کرده‌اند.



وی با بیان این که کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اجرای اصل 44 قانون اساسی، کمیسیون اصلی برای بررسی طرح ایجاد فضای مساعد کارآفرینی و برطرف کردن موانع کسب و کار است، گفت: کمیسیون صنایع و معادن مجلس کمیسیون فرعی رسیدگی به این طرح است.



عضو کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اجرای اصل 44 قانون اساسی یادآور شد: اعضای این کمیسیون در نشست آینده خود رسیدگی به طرح ایجاد فضای مساعد کارآفرینی و برطرف کردن موانع کسب و کار را به پایان می‌رسانند.

  • کد خبر : 55442
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار