خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/03/30 - 11:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
محمدعلی رضایی:

بررسی طرح ایجاد فضای مساعد کارآفرینی هفته آینده تمام می‌شود

عضو کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اجرای اصل 44 قانون اساسی با بیان این که اعضای این کمیسیون در نشست امروز طرح یک‌فوریتی ایجاد فضای کارآفرینی و برطرف کردن موانع کسب و کار را بررسی کردند، گفت: گزارش نهایی کمیسیون از این طرح هفته آینده برای قرائت در صحن علنی به هیئت رئیسه مجلس ارائه می‌شود.


"محمدعلی رضایی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) تصریح کرد: اعضای کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اجرای اصل 44 قانون اساسی در نشست صبح امروز (دوشنبه 30 خرداد) بندهای 15 تا 20 طرح یک‌فوریتی ایجاد فضای کارآفرینی و برطرف کردن موانع کسب و کار را بررسی کردند.



نماینده مردم تربت‌حیدریه در مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگانی از وزارت بازرگانی، سازمان بورس، وزارت تعاون و کمیسیون جهاد اقتصادی مجلس، مهمانان نشست صبح امروز کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اجرای اصل 44 قانون اساسی بودند.



وی ادامه داد: طرح یک فوریتی ایجاد فضای مساعد کارآفرینی و برطرف کردن موانع کسب و کار 24 ماده دارد و در راستای بهبود فضای کسب و کار در کشور است.



رضایی اظهار کرد: بر اساس تصمیم اعضای کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اجرای اصل 44 قانون اساسی، کمیته‌های تخصصی از سازمان بورس، اتاق بازرگانی و وزارت تعاون طرح یک فوریتی ایجاد فضای مساعد کارآفرینی و برطرف کردن موانع کسب و کار را بررسی می‌کنند و گزارش نهایی خود را هفته آینده به این کمیسیون ارائه می‌دهند.



عضو کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اجرای اصل 44 قانون اساسی درباره زمان ارائه گزارش نهایی این کمیسیون درباره طرح یک فوریتی ایجاد فضای مساعد کارآفرینی و رفع موانع کسب و کار گفت: کار رسیدگی به این طرح هفته آینده به پایان می‌رسد و گزارش نهایی این کمیسیون درباره این طرح یک فوریتی هفته آینده برای قرائت در صحن علنی به هیئت رئیسه مجلس ارائه می‌شود.

  • کد خبر : 51678
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار