خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/22 - 12:50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست این هفته کمیسیون کشاورزی انجام می‌شود:

بررسی طرح انتزاع وظایف و اختیارات بخش کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت

اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در نشست هفتگی خود در روز سه‌شنبه - 25 مرداد - طرح انتزاع وظایف و اختیارات بخش کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و الحاق آن به وزارت جهاد کشاورزی را بررسی می‌کنند.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت (www.icana.ir)‌ اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در نشست عصر فردا (یک‌شنبه ۲۳ مرداد) پس از رسیدگی به اخبار مختلف در حوزه کشاورزی رسیدگی به لایحه جامع خاک را ادامه می‌دهند.



در ادامه این نشست لایحه اصلاح قانون نحوه جبران زحمات و خسارات کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست در ارتباط با جرائم زیست محیطی بررسی می‌شود.



همچنین اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی با حضور در وزارت جهاد کشاورزی با وزیر این وزارت‌خانه دیدار کرده است و در نشستی مشترک مشکلات بخش کشاورزی را بررسی می‌کنند.



کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در روز دوشنبه – 24 مرداد – نیز در نشستی مشترک با وزیر نیرو و معاونانش مشکلات منابع آب در بخش کشاورزی را بررسی می‌کنند.



همچنین اعضای کمیسیون کشاورزی در سه‌شنبه - 25 مرداد - بررسی طرح انتزاع وظایف و اختیارهای بخش کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و الحاق آن به وزارت جهاد کشاورزی و طرح اصلاح قانون استخدام مهندسین ناظر تولیدات کشاورزی مصوب 1389را آغاز می‌کنند.



در این هفته هیئت تحقیق و تفحص علت‌های واردات دام زنده به کشور، بررسی نهایی گزارش خود را برای تصویب و ارائه به کمیسیون کشاورزی انجام می‌دهد.

  • کد خبر : 56301
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم