خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/06/06 - 09:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

بررسی طرح افزایش تعطیلی عید سعید فطر در کمیسیون اجتماعی

**کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در این هفته به عنوان کمیسیون اصلی طرح اختیار دولت برای تعیین ساعت کار در ماه مبارک رمضان و افزایش تعطیلی عید سعید فطر را بررسی می‌کند.

به گزارش خانه ملت، کمیسیون اجتماعی روز شنبه به منظور بررسی طرح یک فوریتی اختیار دولت برای تعیین ساعت کار در ماه مبارک رمضان و افزایش تعطیلی عید سعید فطر به عنوان کمیسیون اصلی تشکیل جلسه می‌دهد.

کمیسیون رسیدگی به این طرح را در جلسه روز یکشنبه خود نیز ادامه داده و همچنین بررسی لایحه اساسنامه صندوق توسعه ملی و بررسی طرح یک فوریتی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی را در دستور کار خود دارد.

کمیسیون اجتماعی در روز یکشنبه همچنین با حضور "حمیدرضا حاجی بابایی" وزیر آموزش و پرورش و "محسن قرائتی" ریاست نهضت سوادآموزی به بررسی نحوه اجراء قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش خواهد پرداخت.

کارگروه اداری و استخدامی بررسی لایحه الحاق سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح به فهرست نهادها و مؤسسات عمومی غیردولتی و بررسی لایحه الحاق سازمان تعاونی کادر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران (اتکا) به فهرست نهادها و مؤسسات عمومی غیردولتی نیز روز یکشنبه تشکیل جلسه می‌دهد.

جلسه کارگروه رفاه اجتماعی نیز برای بررسی طرح بنیاد شهید و امور ایثارگران پیرامون مسکن جانبازان و ایثارگران در همین روز تشکیل خواهد شد.

کارگروه‌های صندوق تأمین اجتماعی،  صندوق بازنشستگی و  شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) هیأت تحقیق‌وتفحص از عملکرد صندوق‌های تأمین‌اجتماعی و بازنشستگی‌کشوری در روز دوشنبه برای ادامه تحقیق و تفحص جلسات خود را برگزار می‌کنند.

موضوع انتقال دستگاه‌ها و کارکنان متقاضی از شهر تهران به سراسر کشور در جلسه روز سه‌شنبه

کمیسیون اجتماعی با حضور "لطف‌الله فروزنده" معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور بررسی می‌شود.

در همین جلسه "صادق محصولی" وزیر رفاه و تأمین اجتماعی جهت پاسخگویی به سؤالات "احد خیری" نماینده بستان آباد و "سیدمحمدسادات ابراهیمی" نماینده شوشتر و  "عبدالرضا شیخ‌الاسلام" وزیر کار و امور اجتماعی جهت پاسخگویی به سؤالات "مجید نصیرپور" نماینده سراب و " سیروس سازدار" نماینده مرند در کمیسیون حاضر می‌شوند.

  • کد خبر : 26093
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار