خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/03/20 - 13:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
سیدعماد حسینی خبر داد:

بررسی صلاحیت علی آبادی برای سرپرستی وزارت نفت در کمیسیون انرژی

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با بیان این که نباید مدیریت وزارت نفت به افرادی که خارج از حوزه نفت فعالیت می‌کنند سپرده شود، گفت: اعضای این کمیسیون در نشست‌های هفته آینده خود سرپرستی علی‌آبادی بر وزارت نفت را بررسی‌ می‌کنند.


"سیدعماد حسینی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، با بیان این که سرپرست وزارت نفت باید دارای تخصص کافی در حوزه نفت باشد، تصریح کرد: اعضای کمیسیون انرژی مجلس در نشست‌های هفته آینده خود صلاحیت سرپرستی علی‌آبادی بر وزارت نفت را بررسی‌ می‌کنند.



نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با یادآوری این که علی‌آبادی در حوزه‌های مختلفی همچون شهرداری، سازمان تربیت‌بدنی، سازمان شیلات و کمیته ملی المپیک فعالیت داشته است، افزود: دولت برای معرفی سرپرست وزارت نفت به تخصص علی‌آبادی توجه نکرده و تنها سابقه مدیریتی آن را در نظر گرفته است.



 



سرپرستی علی‌آبادی بر وزارت نفت، بهتر از سرپرستی رئیس‌جمهوری است



وی با بیان این که سرپرستی علی‌آبادی در وزارت نفت برای تمام فعالان در حوزه نفت تعجب برانگیز بود، اظهار کرد: معرفی علی‌آبادی به عنوان سرپرست این وزارتخانه در شرایطی که رئیس‌جمهوری قصد سرپرستی بر این وزارتخانه را داشت و این کار ایشان بر اساس ماده 233 آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی خلاف قانون بود، خوشحال کننده است.



 



وزیر نفت باید از دل صنعت نفت برگزیده شود



حسینی با یادآوری این که صنعت نفت ایران سابقه 103 سال تولید نفت دارد، گفت: مسئولان نفتی ایران باید در راستای فعالیت این صنعت، افراد متخصصی را برای مدیریت در وزارت نفت پرورش دهند.



سخنگوی کیسیون انرژی مجلس با تأکید بر این که صنعت نفت ایران توانایی پرورش استعدادهای خوب برای مدیریت در وزارت نفت را دارد، گفت: نباید مدیریت این وزارتخانه به افرادی که خارج از این حوزه فعالیت می‌کنند سپرده شود.

  • کد خبر : 50487
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار