خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/01 - 17:25
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس انجام شد؛

بررسی شکایات واصله از شورای شهر و شهرداری شهر آباده

جلسه امروز کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی تنها به بررسی گزارشات واصله از تخلفات شورای شهر و شهرداری شهر آباده و انتخاب اعضای کمیسیون تلفیق اختصاص یافت.


"عبدالحسین ناصری" سخنگوی کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگارخانه ملت، در تشریح جزئیات جلسه امروز- یکشنبه- این کمیسیون، گفت: اعضای کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس بر اساس شکایت دریافتی از شورای شهر و شهرداری شهر آباده، گروهی را به منظور پیگیری شکایات دریافتی به این شهراعزام کرده بودند.



نماینده گرگان و آق‌قلا، تصریح کرد: در جلسه امروز گزارش گروه اعزامی از نحوه عملکرد شورای شهر و شهرداری شهر آباده مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد، نتیجه به هیأت رییسه کمیسیون اعلام و پیگیری‌های لازم صورت گیرد.



ناصری در پایان از انتخاب اعضای کمیسیون شوراها برای عضویت در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 90 خبر داد و گفت: "علی‌اصغر زارعی" و "عبدالحسین ناصری" از جانب اعضای کمیسیون شوراها به عنوان اعضای کمیسیون تلفیق انتخاب شدند.



طرح اصلاح قوانین نحوه معرفی، انتخاب و فعالیت ناظرین و ساماندهی امور نظارتی مجلس شورای اسلامی از جمله برنامه‌های امروز -یکشنبه- کمیسیون شوراها بود که به دلیل کمبود وقت به جلسه بعد این کمیسیون موکول شد.

  • کد خبر : 38601
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار